Перевірка на міцність Fujifilm X-Pro 1 під час велоподорожі Францією

DSC_0641Збираючись у місячну подорож велосипедом Францією, мені пощастило отримати цінний апарат, який давав змогу зафіксувати цю мандрівку в якісні світлини – фотоапарат Fujifilm X-Pro 1 з об’єктивом XF 18-55mmF2.8-4 R LM OIS, та відчути себе справжнім фотографом-професіоналом, що снує світом у пошуках геніального кадру.

Минулу поїздку в Грузію я подолав з мініатюрним, але дуже якісним Fujifilm X10, у який просто закохався. Адже він зі своїм простим управлінням та гарною картинкою для мене, фотографа-любителя, відкрив новий світ фотографії та фотоапаратів – гібридних апаратів, які вже сміливо конкурують із важкими та габаритними дзеркалами. Тож оцінити старшого брата, якіснішого та новішого, для мене видавалося неймовірним щастям.

Звичайно, збільшення функціоналу відбилося на габаритах фотоапарата, які для велоподорожі, на моє тверде переконання, є фактором надважливим нарівні з якістю (тому усі без виключення дзеркалки у цьому рейтингу відпочивають і заплакані курять бамбук в куточку). Однак і з таким розміром, враховуючи достатньо габаритний об’єктив, він хоч і не так вільно, але влазив до моєї напоясної сумки, що завжди була при мені під час їзди та давала змогу оперативно фотографувати все необхідне. Вага підскочила до півкіла, що все одно значно краще за більше ніж кілограмові дзеркалки.

Дизайн залишився класичний для серії Х – стильне ретро. Все досить просто і на своїх місцях. Також це одна з небагатьох моделей Fuji, яка має і змінний об’єктив, і видошукач. Причому видошукач гібридний, і може працювати як оптичний, так і електронний. До того ж є цікава функція перегляду відзнятого матеріалу безпосередньо у видошукачі. Для мене це виявилося дуже корисним, адже фотоапарат, що дістався мені на тестування, був вже бувалим і мав сильно затертий екран, на якому переглянути фото видавалося надскладним завданням. До речі, кажуть, що екран у цьому фотику суперклас ний, але, на жаль, я цього оцінити не зумів. І мабуть через те, що він нерухомий, якби міг закриватися, довше б прослужив. DSC_2991 На жаль, до поїздки я мав лише один день, щоб розібратися з апаратом, а в дорозі особливо часу не було, Інтернету теж. Тож все доводилося пізнавати методом научного тику. DSC_0141 Кнопки налаштування, меню та інше достатньо звичне і стандартне. За кілька днів ознайомлення більшість стандартних налаштувань я легко знайшов. Однак не вистачало в роботі окремої кнопки регулювання ISO, а також відео. В дорозі, коли інколи доводиться ловити ситуацію, час, витрачений на додаткові маніпуляції, призводить до втрати кадру. Крім того, у фотоапарата виявися не надто швидким автофокус, особливо, коли не знаходив контрастного об’єкта. DSCF7697 DSCF8199 DSCF7571 Безперечно головним достоїнством апарату є матриця, яка, за словами розробника, максимально знижує викривлення кольорів та забезпечує більш якісну кольоропередачу, а також дуже високе піксельне вирішення, яке можна порівнювати з повнокадровими матрицями. Десь так воно і є. Кольоропередача на дуже високому рівні, те саме і з деталізацією. Якість зроблених фотографій на рівні конкурувала з світлинами, зробленими на дзеркалку середнього класу Nikon D5100. DSCF8355 DSCF8371 DSCF8643 Авторежим загалом непоганий, але я все ж вручну виставляв витримку та ISO, яке своїм діапазоном просто вражає. Зернистість ставала ледь помітною після позначки 1600 і далі. Було б дивно мати такий фотоапарат і фотографувати все в авторежимі. Хоча в моєму випадку, в подорожі на велосипеді, різких коротких зупинках для фото, з налаштуваннями особливо гратися не будеш. Тому можливість зробити якісне фото з мінімальним втручанням – дуже цінна річ. DSCF7875 DSCF8724 І наостанок про найголовніше в дорозі – витривалість.

Перше – це акумулятор. Він мені здався цілком навіть добрим. Звичайно, нічого особливого я тут не знайшов, але при достатньо активному користуванні зі зйомкою відео він витримував по 4 дні роботи без підзарядки.  Лише для фото – витримав близько тижня.

Друге, наболіле,  – вологостійкість. У фотоапарата немає якихось спеціальних характеристик захисту, однак якісні матеріали та збірка, якими славляться всі моделі торгової марки Fuji, роблять апарат дуже стійким. Це видно і з зовнішнього добряче потяганого вигляду фотоапарата, який мені дістався, важко навіть уявити, де він і в яких умовах побував. Однак працював чітко. А те, що йому довелося пережити впродовж місячної поїздки Францією взагалі переводить його у ранг мегакрутих.

Так трапилося, що майже всі дні велопоїздки був дощ. Він міг лити кілька днів підряд, дрібний, сильніший, злива, шквал. І ви ж розумієте, що справжня велоподорож не передбачає переховування від дощу. Я педалював швидше, ніж у сонячні дні, мокло все, як би не ховалося і запаковувалося. Фотоапарат я тримав на напоясній сумці поперед себе, прикриваючи його дощовиком. Однак через силу водяного потоку та постійної вологи, не намокнути фотоапарат просто не міг. Як би я його не захищав, він перебував в умовах постійної високої вологості, а деколи просто у промоклій сумці. І попри це, жодного разу не заглючив, не вимкнувся та навіть не запотів із середини. DSCF8156 DSCF8567 DSCF8668 DSCF8851 Фотографіями, зробленими фотоапаратом Fujifilm X-Pro 1 я залишився дуже задоволений за якістю  та кольором. Це практично ідеальний фотоапарат, а якби йому ще додати швидкості, ціни б йому просто не було. І я дуже щасливий, що будучи відверто кажучи фотолюбителем, мав можливість долучитися до професійно світу фотографії та місяць користуватися, без брехні, одним із найкращих гібридних апаратів сучасності Fujifilm X-Pro 1. DSCF8887 DSCF8923 DSCF9186 DSCF9292

You may also like...

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>