18 день Мартен – Демовіль (12 серпня)

Дощ у Мартені лив цілісіньку ніч, причому з такою силою, що, певно, вперше за всю поїздку я вночі прокидався з думкою, чи нас ще не знесло чи затопило. На щастя, намет впорався з цим випробовуванням на 5-ку.

Вранці дощ припинився, однак волога холодна погода зберігалася. Наші  сумки за ніч в сирості не висохли, взуття, яке ми набили газетами і поставили сушитися під умивальниками, теж не висохло. Добре хоч поки ми збиралися вискочило сонце, яке дало зможу не  те що підсушити баули, але підв’ялити їх. Так ми і зібралися. Мені за два тижні вже було не звикати після теплої та сухої ночі в наметі натягувати на себе вологий та холодний велоодяг та тупо мокре взуття.

Наш день одразу ж почався з підйому. Виявилося, що ми увечері не дісталися ще найвищої точки міста. І хотілось же його ото комусь засновувати місто на горі, коли в цьому краї стільки прекрасних рівнинних місць?

Однак після кожного підйому рано чи пізно починається хороший спуск. Цього дня сили небесні нам усміхнулися, бо спуск почався одразу ж за містом і тривав аж до наступного містечка. За яким, зрештою, дорога теж не надто напружувала і ми без особливих складнощів їхали вперед.

Напрямок тримали до міста Кан. А якщо пощастить, то подумували заїхати до однієї жіночки у гості. Француженки українського походження, яку нам порекомендувала пані Наталя з Парижу.

Дорогою ми проїхали виїзд на  велодоріжку, яку впевнено проігнорували. Я вирішив керуватися навігатором, їхати дорогами, чим добряче скорочував наш шлях. Цього дня ми хотіли відігратися за вчорашню невдачу з напрямком та кілометражем.

Хороший асфальт вів нас або хорошими миловидними спусками, або ж рівнинами. Щоб зрізати маршрути ми з’їжджали на польові дороги, довкола яких розкидалися колобки золотавого сіна на жовтих від стерні та сонця полях, скрізь паслися корови та коні.

DCIM100GOPRO

Нормандія славиться своєю несталою погодою, і з цим ми теж познайомилися. Безхмарне сонячне небо враз затягувала хмара, яка налітала, заливала дощем, і за хвилин п’ять зникала так само непомітно, як і з’являлася. І так кілька разів за день. Проте нашого завзяття та настрою це зовсім не псувало.

Я їхав і часто ловив себе на думці, що на дорозі посеред поля відчував себе не у Франції, а в рідній Україні. Надто вже довколишній пейзаж нагадував український. Серце зігрівалося приємними відчуттями, а колеса крутилися швидше.

Проїхавши чергове містечко, ми виїхали до велодоріжки, вже спеціалізованої, з чіткою розміткою та хорошим покриттям. Попри це, спершу проїхали її, але потім повернулися, визначивши, що навігатор вказував їхати нею. Виявилося, що цей відрізок, що вів до міста Кан, був прямим, немов стріла. Це був один з небагатьох випадків, коли вело доріжка дійсно була корисною та зручною.

DSC_0263Побачивши, що ми встигаємо з часом, написали пані Ніколь, що приїдемо на гостини. Жила вона в містечку Демовіль, за 10 кілометрів від Кана.

Тож  ми, виїхавши велодоріжкою на окраїну цього достатньо великого міста (Кана), рушили у бік затишних та колоритних селищ. Невдовзі діставшись Демовіля.

Тут нас тепло зустріла приємна жіночка Ніколь. Попри те, що у Франції вона народилася та провела усе життя, українською володіла досить непогано. А у підвалі у будинку та підвалі у неї зберігалося тільки українських речей, скільки немає, певно, у середньостатистичного жителя України.

Крім неї нас зустрів та пооблизував усі ноги її старенький песик породи Бішон фрізе на кличку Поленко.

Ми приємно провели час за спілкуванням та смачною вечерею і лягли спати на другому поверсі в колоритному будиночку з вікном, що виходило  з даху на зелену тихеньку вуличку.

Нам таки вдалося гарно підтягнути кілометраж за день, адже подолали ми 91 кілометр.

І тепер вкладалися у графік, щоб досягти місця, яке можна назвати квінтесенцією велоподорожі Францією.

You may also like...

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>